کاشت ناخن، با ثبات‌ترین روش زیبایی

تا چند سال پيش تنها راه زيبا‌تر کردن ناخن‌ها فقط استفاده از لاک بود. اما حالا روش‌هاي مختلفي براي زيبا‌تر ديده شدن ناخن‌هاي دست و حتي پا وجود دارد. کاشت ناخن يکي از روش‌هاي با ثبات‌تر زيبايي به نسبت بقيه روش‌هاست.

· براي کاشت ناخن سطح ناخن‌ها را به وسيله سوهان برقي مي‌تراشند تا جايي که لايه خيلي خيلي نازکي از ناخن باقي بماند. اين کار براي اين است که مواد مورد استفاده در کاشت ناخن قرار است جاي ناخن اصلي فرد را بگيرد و نبايد زير آن برجسته باشد تا طبيعي‌تر به نظر برسد.

· هر چه ناخن کاشته شده برجستگي کمتري داشته و به ناخن طبيعي شباهت بيشتري داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است.

· وقتي ناخن کاشته شد بايد خيلي مراقب بود تا شکسته نشود. زيرا مواد مصنوعي مورد استفاده در اين کار در حقيقت بر روي يک رديف از سلول‌هاي دست چسبيده‌اند و در اثر شکسته شدن بافت زير ناخن به شدت آسيب خواهد ديد.

· هزينه کاشت ناخن در آرايشگاههاي مختلف شهر متغير است اين هزينه از ?? هزار تومان شروع و به حدود ?? هزار تومان در مناطق شمالي شهر ختم مي‌شود.

· اين هزينه تنها هزينه اوليه کاشت ناخن است. حدودا هر دو هفته يکبار به تناسب بلند شدن ناخن‌هاي اصلي بايد روي آن‌ها ترميم صورت گيرد. بسته به ميزان بلند بودن ناخن‌ها هزينه هر بار ترميم بين ?? تا ?? هزار تومان است.

· مدت زمان کاشت ناخن در آرايشگاه حدودا ? ساعت طول مي‌کشد.

· روي ناخن‌هاي کاشته شده مثل ناخن‌هاي طبيعي مي‌توان از لاک، مهرناخن و… استفاده کرد.