پاییز را برای شب یلدا ذخیره کنید

شاید تصمیم داشته باشید با تغییر هوا و فصل چیدمان پاییزی منزل خود را نو‌نوار کنید؛ و یا حتی بخواهید با وسایلی که از دست دوم فروشی‌ها خریده‌اید این کار را انجام دهید. بنابراین با چیدانه همراه باشید.
شما می‌توانید کار خود را بر اساس پالت رنگی سیاه و سفید شروع کنید و در کنار آن از رنگ‌های مختلف فصل پاییز در وسایلی مانند ظرف‌ها و حوله‌ها استفاده کرد و در عین حال وسایل آشنا را به شیوه‌ای ناآشنا در کنار هم قرار دهید. فعالیت شما برای چیدمانی نو می‌تواند از امروز شروع شده و در عید باستانی یلدا به اوج خود برسد.
وقتی نوبت به طراحی فصلی می‌رسد، می‌توانید از رنگ‌های روشن استفاده کنید. حال و هوای کلی اتاق غذاخوری را که در آن دکور سیاه و سفید در کنار رنگ‌های پاییزی قرار گرفته‌اند رنگ‌ها را مشخص می‌کنند. تناسب نقش اصلی و محوری را در چیدمان میز برای یلدا بازی می‌کند: پارچه‌های کتانی و ظروف بدون این‌که حس شلوغی ایجاد کنند میز را پر می‌کنند.
این رومیزی از قطعه‌ای از پارچه‌ای نقش‌دار و سبک انتخاب شده است و با استفاده از چسب، پارچه و روبان‌های ابریشمی را به حاشیه‌های آن وصل کرده است. پشت این پارچه به رنگ سیاه، خاکستری، و قرمز است و شما می‌توانید از این سمت رومیزی برای روزهای خاص استفاده کنید.
سطوح بیرونی این کمد را می‌توانید به رنگ دلخواه‌تان در آورید و از این کمد در اتاق غذاخوری و برای نگهداری از ظروف پذیرایی و هم‌چنین وسایل کار استفاده کنید.
در طراحی فصلی تمرکز خود را بر روی فضاهایی مانند اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن، و فضای ورودی قرار دهید.

رنگ های پاییزی که شما را گرم می کند!
از کوسن‌های طرح دار به رنگ نارنجی در برخی از اتاق‌های خانه استفاده کنید تا تم فصلی مورد علاقه‌‌تان بیش‌تر به چشم بیاید.
حالا دیوارهای اتاق غذاخوری به رنگی خاص و زیبا درآمدند. و یک رنگ خاکستری که دارای مقادیر اندکی رنگ سبز در خود است در اینجا جای گرفته است. این رنگ جزء آن رنگ‌های بینابینی است که بسته به رنگ‌هایی که در کنار آن قرار می‌گیرند ظاهر متفاوتی پیدا می‌کند.

کارت‌هایی که سطحی شبیه تخته سیاه دارند را به دستمال سفره‌ها در هر بشقاب گره بزنید و برای نوشتن نام مهمانان روی این کارت‌ها از ماژیک‌های گچی مایع استفاده کنید. وقتی مهمانی تمام شود می‌توان این نوشته‌ها را پاک کرد و از کارت‌ها دوباره استفاده کرد.

وسیله‌ای که در مرکز میز قرار گرفته یک گلدان زیبا است که در آن آفتاب‌گردان‌ و گل‌های ادریسی قرار دارد. طبیعتا همه عاشق استفاده از عناصر طبیعی مانند شاخه‌های کوچک درختان و گل‌ها در طراحی‌های مخصوص روزهای تعطیل هستند.